Nástup možný ihned.
Požadujeme: Min. praxe 10 let v účetnictví, znalost účtování v cizích měnách. Minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru, VŠ výhodou. Dobré organizační a komunikační schopnosti. Znalost daňových zákonů, ochota se rozvíjet a doplňovat své znalosti. Samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, analytické schopnosti a schopnost řešit úkoly. Aktivní přístup a týmového ducha. Odolnost vůči stresu. Znalost práce na PC (MS Office). AJ výhodou.
Náplň práce: Komplexní zpracování účetnictví pro firmu s obratem do 200 mio. Kč včetně souvisejících agend. Práce s interními systémy. Spolupráce s ostatními odděleními a kolegy.
Nástupní plat: 45 000,- Kč + osobní hodnocení na základě plnění KPI + zaměstnanecké benefity.
Životopisy s kontaktem a nejlépe s fotografií na email:
zaslat email