Zpět na nabídky práce Olomouc

Nabídka práce Referent/ka správy pohřebišť - Olomouc

Ke dni 14.11.2024 nabízí Hřbitovy města Olomouce, příspěvková organizace (00534943, Olomouc) volné pracovní místo na pozici Referent/ka správy pohřebišť v obci Olomouc (okres Olomouc).
Nabídnutá (minimální) mzda za (jedna směna) je 24 100 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 14. 11. 2024 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
Referent/ka správy pohřebišť
Místo práce:
Olomouc (Olomouc)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
01.12.2024
Mzda:
24 100 až 34 370 Kč
Požadované dovednosti:
Práce s PC
Text nabídky:
PP na dobu určitou 1 rok, potom na dobu neurčitou. Popis práce: - fotodokumentace hrobových míst a její zpracování, implementace do databázového systému, grafické a mediální ICT, optimalizace, plnění databáze - poskytování služeb provozní podpory evidenčního systému a opravy v databázovém systému - zpracovávání podkladů a úzké spolupráce s notářskými kancelářemi v rámci pozůstalostních řízení, s tím spojená administrativa/evidence - elektronická administrace vymáhání pohledávek a upomínek v sw DIGIS (nebo jiném) - komplexní koordinace a metodické usměrňování spisové služby, včetně zpracovávání návrhů příslušných vnitřních předpisů (spisový řád). - zpracovávání koncepce rozvoje spisové služby, shromažďování uživatelských požadavků na rozvoj elektronického systému spisové služby a jejich kategorizace, tvorba návrhů a zadání pro dodavatele elektronického systému spisové služby v certifikovaných i necertifikovaných informačních systémech určených - zástup v evidenci všech majetkových pohybů hrobových míst a hrobových zařízení, tj. zprostředkování, koupě, přijímání a vydávání peněz veřejnosti, a to v rozsahu podle potřeb zaměstnavatele - zajišťování správné funkce a chodu vymezených uživatelských úseků informační a komunikační infrastruktury, například operačních systémů, kancelářských nebo jiných aplikací pro koncového uživatele, síťového prostředí, databází apod. - stanovování a organizování způsobů a postupů využívání komunikačních prostředků výpočetní techniky. - administrace vnitřního oznamovacího systému organizace - administrace veřejných zakázek ve spolupráci se zřizovatelem - inventarizace HZ a dalších položek z evidence majetku GORDIC v návaznosti na evidenci v sw DIGIS (nebo jiném). Od uchazečů požadujeme: - min. SŠ vzdělání - znalost práce na PC (uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office) - organizační schopnosti, systematičnost a analytické myšlení - psychickou odolnost - flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost Uchazečům nabízíme: - pracovní pozici v tradiční a renomované organizaci - platové zařazení dle platných předpisů a odpovídající praxe - 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, penzijní připojištění - nástup ihned nebo dle vzájemné dohody Přihlášky obsahující jméno, příjmení a kontaktní údaje (email, telefon) spolu se strukturovaným životopisem zasílejte v tištěné podobě poštou nebo dodejte osobně na adresu sídla HMO, nebo zasílejte v elektronické podobě (dokumenty ve formátu PDF) na emailovou adresu zaslat email, a to nejpozději do 30. listopadu 2024. Na obálku, resp. do předmětu emailu uveďte "VŘ - referent/ka správy pohřebišť". Součástí emailové zprávy, popř. poštovní zásilky musí být vyjádření souhlasu se zpracováním poskytovaných osobních údajů. Pakliže uchazeč nevyjádří tento souhlas, nemůže být do VŘ zařazen a jím zaslané podklady mu budou odmítnuty a vráceny zpět. Vybraní uchazeči budou průběžně zváni k přijímacímu pohovoru

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Hřbitovy města Olomouce, příspěvková organizace
Kontaktní osoba:
Iveta Dašková, 602 276 852