Náplň práce:
kompletní personální agenda; příprava pracovněprávních dokumentů (smlouvy, dodatky, interní předpisy atd.); správa osobních záznamů v účetním programu; příprava podkladů pro výpočet mezd pro externí účetní; příprava podkladů pro školení zaměstnancům, žádostí o dotace; plánování a správa pracovně lékařských prohlídek; správa BOZP a PO, směrnic atd.; komunikace s dodavateli OOPP, školiteli, vedoucími a ostatními pracovníky
Požadujeme:
praxe na obdobné pozici - výhodou, znalost pracovněprávní legislativy - výhodou, znalost PC (MS Office, Outlook atd.), znalost účetního programu např. PREMIERsystem - výhodou, spolehlivost, důslednost, samostatnost, zvládání náročnějších úkolů, orientace v zákoníku práce a ve mzdové legislativě - výhodou
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail:
zaslat email