Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Práce s PC - internet a elektronická pošta
Kontaktní osoba Urbancová Helena, tel. 582360601, e-mail:
zaslat email
Náplň práce: podpora nákupního oddělení: Koordinace s vnitřními odděleními pro zajišťování plynulého průběhu nákupních procesů, zpracování objednávek a komunikace s obchodním oddělením, správa administrativních procesů, příprava a aktualizace kusovníků produktů podle potřeb nákupního oddělení
Požadavky: praxe v oddělení administrativy, podmínkou minimálně roční praxe v kancelářské profesi, velmi dobrá znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook), dobré komunikační schopnosti a týmová spolupráce, spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, jazykové znalosti: čeština, angličtina nebo němčina slovem i písmem
Nabízíme: příjemná pracovní atmosféra, rozsáhlé zaškolení, mezinárodní, stabilní společnost v zajímavém oboru, bonusový systém hodnocení: možnost ovlivnit výši mzdy vlastním pracovním nasazením a kvalifikací